2017. február 19., vasárnap

Az első hónap


Az első hét utáni kontrollt követően még a fejbőröm viszketett, és a pörkök is látszottak még. A naptárban feljegyeztem hogy a pörkök a 10. napon tisztultak le teljesen.

A hajbeültetésem utáni harmadik héttől kezdődően kezdtem el kicsit sportolni, de szigorúan csak könnyű mozgást végeztem még. A fejbőrömet és a hajszálakat finoman kímélő samponnal, körkörös lágy dörzsöléssel elkezdtem mosni. A hajmosás már nagyon hiányzott, sokat segített a fejbőr szárazságán és a viszketés enyhítésén.

Egy hónappal a hajbeültetésem után





A hónap közepén a donorterületen kisebb pattanások jelentek meg, ami kicsi kellemetlenséget okozott, de erről olvastam a többiek blogjában, ezen szinte mindenki átesik.
A beültetett hajszálak is elkezdtek kihullani, ami szintén természetes folyamat.

Várom a fejleményeket és a hajam sűrűsödését.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése