2016. december 11., vasárnap

A műtét előtti felkészülés.


A konzultációt követő napon felkerestem a háziorvosomat, és kértem tőle egy beutalót a "nagy labor" vizsgálatokhoz. A háziorvosnak beszámoltam részletesen, hogy miért kell a beutaló és, hogy mire készülök, aki teljes mértékben támogatott a műtéttel kapcsolatban.

A felkészülés és a műtét között csak 6 napom volt, így gyorsan kellett elintéznem minden szükséges vizsgálatot.
A kórház laborjában hétfőtől-péntekig mindig hatalmas sor szokott lenni, így még szerencsés is voltam, hogy már 2 óra várakozás után végeztem a vér és vizelet vétellel.
Az eredményekért már másnap elmentem, majd ezt követően azonnal feltöltöttem a doktornőtől kapott e-mail címre.
Reméltem, hogy az eredmények mindennek megfelelnek és nem lesz akadálya a műtét elvégzésének.
Este a doktornő vissza is írt hogy a vérképpel minden rendben, az eredmények jók, így nincs akadálya a műtéti beavatkozásnak.
Nagyon örültem a híreknek, és mivel már csak két napom volt a műtétig, így már csak a tájékoztatón elmondottakra kellett odafigyelnem ( minden napi hajmosás, kávé-tea fogyasztás, alkohol fogyasztás mellőzése ) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése